Assalamualaikum..
Terima kasih mengunjungi blog piezan...
Dengarilah luahan hati piezan... Bila hati mula Bicara...
kalau tak sedap... Harap maaf.. piezan Budak masih belajar..
Terima kasih :D

Thursday, January 3, 2013

Bye 2012 hello 2013

ASSALAMUALAIKUM...

Alhamdulillah bersyukur kepada Allah berganti tahun sudah kita semua masih lagi bernafas dibumi Allah..
Tahun 2012 sudah berakhir dan sekarang tahun 2013 telah menampakkan diri untuk berjasa kepada semua.. (haaaa ta bleh blah pulak ayat)

Bila tengok kat Facebook n twitter ramai sangat yang update pasal azam baru.. setiap tahun dan setiap orang mesti ade azam masing2.. Piezan cuma nak berkongsi Azam tahun 2013... Azam piezan :

:::: Nak membahagiakan mak dan abah :::::
::::: kemudian membahagia kan orang yang  piezan sayang :::::
::: selepas tu nak membahagia kan My Buncit yang satu ::::

Azam yang petama uh perlu dicapai dulu.. kerana mereka lah yang telah berjasa pada hidup piezan , membesarkan piezan dengan susah dan senang.. dari kecil piezan sampailah piezan pandai berdikari mencari ilmu ke negeri orang... insyallah dengan izin Allah.. mudah mudahan...

yang kedua pulak.. nak bahagiakan keluarga yang terdekat.. mereka jugak adalah nadi piezan..tnpa mereka jugak piezan tak de sampailah sekarang.. Hubungan kekeluargaan tuh membuatkan piezan seorang yang menghormati orang yang lebih berumur... berbahagia bersama2 untuk mencapai satu keluarga yang harmoni tanpa ade sebarang masalah...

yang terakhir.. insyallah dengan izin ALLAH S.W.T piezan harap piezan dapat bahagia kan Buncit piezan yang sorang tuh... yerk lahkan.. kenangan pahit di Tahun 2012 memang tidak dapat digambarkan.. piezan harap tak kan ade lagi kesilapan yang dulu.. piezan nak buang semua kenangan pahit Tahun 2012 dan piezan ingin mnebusnya pada tahun 2013 ini.. insyallah dengan harapan piezan n dengan keizinan Allah piezan dapat meneruskan hidup dan membahagia Mohd Shahrulnizam Bin Fauzi..

Mudah mudahan semuanya akan berjalan dengan lancar dengan niat yang sempurna.. Amin,~~~


Miss dia sangat sangat.. Insyallah mudah mudahan dia lah Imam aku nanti dan di akhirat kelak.. Amin..

No comments:

Post a Comment