Assalamualaikum..
Terima kasih mengunjungi blog piezan...
Dengarilah luahan hati piezan... Bila hati mula Bicara...
kalau tak sedap... Harap maaf.. piezan Budak masih belajar..
Terima kasih :D

Thursday, October 4, 2012

Pintaku~~

Assalamualaikum..

Alhadulillah bersyukur kepada Allah S.W.T kerana piezan masih lagi dapat bernafas pada dunia Nya yang piezan pinjam untuk sementara ini.. Alhamdulillah piezan semakin hari semakin baik dari sebelumnya.. segala yang keruh telah piezan jernih kan bagi meneratkan semula silaturrahim antara manusia.. Yelah kan kite tak tau kite hidup entah berapa lama lagikan.. Cukup kite untuk saling memaafkan dan memafi antara satu sama lain sudah mendapat keredhaan daripada Allah.. Sesungguhnya Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk umatNya sendiri kan..

Setiap pengalaman yang piezan lalui banyak menjadi pengajaran pagi piezan.. Pengalaman yang pahit dan juga manis.. tapi mungkin yang manis hanya patut untuk dingat untuk memperbaiki kenangan pahit yang piezan lalui sama ada besar ataupun tidak... Tak disangka-sangka piezan dah berumur 20 Tahun dan dalam beberapa bulan lagi piezan akan menamatkan pengajian piezan di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin insyallah sekiranya Allah menghendaki.. Mungkin selepas ini piezan kan mulakan hidup baru dengan azam dan pengalam yang akan dibawa sampai bila2.. piezan sendiri cuba untuk menjadi lebih matang dan cuba untuk memperbaiki lagi diri ini untuk masa akan datang..

Status sebagai single piezan tak penah kisah.. pada piezan mungkin ini takdir piezan buat masa sekarang, mungkin Tuhan akan menunjukkan pasangan pada piezan di masa akan datang adalah sebagai seorang suami yang sah disisi Allah S.W.T.. terima kasih atas segalanya.. Dan terima kasih juga kepada DIA.. ape yang terjadi hanya Tuhan yang tahu.. piezan hanya memikul semuanya..  "I'm Alone" biarlah tetap begini asalkan hidup piezan bahagia, memang bila melihat orang berpasangan dan bergandingan bersama akan timbul rasa cemburu.. Tipy sekiranya piezan cakap tak cemburu.. Tapi piezan redha dengan ketentuan.. Mungkin ini lah yang terbaik bagi piezan.. Piezan akan hanya tetap tunggu dan terus menunggu pemberian dari Tuhan.. Piezan berdoa agar diberikan Jodoh yang baik, soleh, sentiasa membimbing piezan kejalan Allah kerana piezan masih lagi tidak sempurna dan paras rupa biarlah sepadan dengan hatinye itu lebih penting, kerana jika diberikan lebih sedikit piezan takut piezan akan hanyut dibuai hasutan Syaitan..

Insyallah dengan izin Allah yang Maha kuasa, piezan diberikan petunjuk dan hidayah untuk hidup dalam keadaan yang beriman kepada Allah.. Amin insyallah...

No comments:

Post a Comment