Assalamualaikum..
Terima kasih mengunjungi blog piezan...
Dengarilah luahan hati piezan... Bila hati mula Bicara...
kalau tak sedap... Harap maaf.. piezan Budak masih belajar..
Terima kasih :D

Wednesday, October 31, 2012

Akhirnye

Akhirnye keluar semuanye yang tebuku dalam hati.. ya memang semuanye keluar biarkan aku meluahnye sendirian akhirnye segalanya keluar.. aku menangis sepuas-puasnya.. menagis semahu aku.. bile melihat status n paling menyakitkan apbile gmbar yang keluar .. Allah hanya Tuhan yang tahu.. terima kasih atas semuanya.. demi Nama Tuhan Aku betul2 down.. smpaikan esk nk kena hantar report untuk mini projek aku tak siapkan dan telah membebankan kawan-kawan satu group aku.. pengakuan demi pengakuan membuatkan aku mati malam ini.. Sumpah aku benci pada diri aku sendiri sebab hidup kat dunia nih.. :'(
pape pon layan lah pic kat bawah nih.. lawak jugak bile tgkk..


muke ta bleh blah.. lepas ngais.. posing dulu..

hehehe nih muke yg kedua pulakk... pape pon puas menangis..

Terima kasih kepada yang sudi buat aku menangis tuh.. aku hargai.. dapat jgk pic comel kan... huhu

No comments:

Post a Comment