Assalamualaikum..
Terima kasih mengunjungi blog piezan...
Dengarilah luahan hati piezan... Bila hati mula Bicara...
kalau tak sedap... Harap maaf.. piezan Budak masih belajar..
Terima kasih :D

Wednesday, July 11, 2012

MungkinKah ????

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum..

Mungkinkah ????  persoalan tuh sentiasa bermain kat dalam minda piezan.. persoalan tu jugak lah yang ingin piezan ajukan kan pada 'DIA'..?? piezan sentiasa pikirkan mungkinkah piezan dan 'DIA' bersama semula.. ????mungkin kah sayang 'DIA' ada lagi untuk piezan semula.??? Mungkinkah 'DIA' akan menerima segala perlakuan piezan yang lama..?? mungkin kah 'DIA' kan menerima segala kata-kata sejujurnya yang piezan bagi pada 'DIA'.. ???Semua nye mungkin kah akan menjadi kenyataan.. ??Piezan juga sentiasa bertanyakan semua yang tersebut kat atas tuh pada Tuhan Yang Maha Esa.. Mungkin kah juga ade lagi peluang untuk piezan berada dekat dan berada dalam hati 'DIA' sekarang setelah ape yang pernah berlaku ????? Ape lagi yang piezan perlu buat ??? piezan tengah cuba dengan sedaya upaya diri piezan untuk memperbaiki segalanya.. tapiiiiiii mungkin jugak ke yang segala usaha yang piezan buat untuk 'DIA' akan diterima dengan hati yang terbuka.. sayang piezan masih ade.. kalau tak sayang mungkinkah piezan ingin cari 'DIA' semula untuk tebus segala galanya untuk dia... 

Sekarang piezan malu sendiri dengan diri piezan.. tak tau malu nak meminta kasih pada orang yang telah banyk berkorban n orang yang telah banyak piezan sakitkan aty nye... mungkinkah peluang tuh masih ade ?? semuanye berkait dengan Mungkinkah ??? Dua kali dah piezan tanyakan pada 'DIA' boleh ke tidak piezan untuk dia lagi.. Tp jawapannya hanya ' Give me Time'.. piezan tak kan pernah nak memaksa sebab piezan tak pernah ade hak lagi untuk memaksa dia.. piezan sekarang terlalu kecil untuk dia.. piezan pernah berfikir tuk tak nak berhubung lagi dengan dia sebab piezan pikir piezan macam tak layak dah nak ade untuk dia lagi... dia bahagia tak de piezan dalam hidup dia... dan mungkin itu lebih baik kot.. tapi piezan tak boleh lari dari untuk menghubungi dia.. entah lah.. selepas ape yang berlaku.. piezan cuba pikir.. kenapa dia buat untuk piezan macam tuh?? sedangkan dia bukan ape ape untuk piezan.. mungkinkah dia ??? humm persoalan tuh jugak lah yang piezan pikirkan... piezan mintak petunjuk dari Tuhan supaya piezan di berikan petunjuk untuk semua nih..

Semua persoalan yang piezan pikirkan sekarang piezan harap sangat dapat penyelesaian nya.. tak pelah piezan tunggu lame mane pon insyallah dengan kehendak Tuhan dengan Keredhaan Tuhan Piezan harap piezan dapat tebus semua nya untuk 'DIA' .. kalau Tuhan takdirkan piezan bukan untuk dia dan dia bukan untuk piezan sekurang kurang nye piezan dapat menebus semua salah yang piezan buat kat dia... mudah mudahan piezan diberikan jalan untuk semua nye.. Amin insyallah.. hummmmmmm " MUNGKINKAH AWAK JADI MILIK SAYE KEMBALI? "     (@_@)

No comments:

Post a Comment